Skip to main content

Veelgestelde vrag

Op deze pagina beantwoorden we een aantal veelgestelde vragen. Toch nog meer weten? Stuur dan even een berichtje via WhatsApp tool links onderaan onze pagina of stuur een bericht naar info@stripes.nl.

 

Wij proberen de mail altijd binnen 2 werkdagen te antwoorden, op WhatsApp reageren wij een stuk sneller.

HOE WERKT HET BESTELLEN VIA STRIPES.NL?

Indien u op de website een product heeft gevonden dat u wilt bestellen kunt u dit eenvoudig doen. U plaatst het product ten eerste in uw winkelwagen. Als u alle producten heeft geselecteerd gaat u vervolgens door naar het checkout proces. In deze fase vult u de gegevens in die wij nodig hebben om uw bestelling te verwerken. Daarbij gaat het om uw naam, adres + email adres waar wij u op kunnen bereiken. Vervolgens selecteert u de betaalmethode. Na de controle van uw gegevens wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina van Mollie. De beveiligde verbinding zorgt ervoor dat er zorgvuldig en vertrouwelijk met uw gegevens wordt omgegaan. Zodra u de IDeal betaling heeft uitgevoerd wordt u teruggestuurd naar de website. Wij zullen uw bestelling, indien voor 16.00 bij ons binnen, nog dezelfde dag verzenden en bestellingen na 16.00 zullen wij de volgende dag verzenden.

HOE KAN IK MIJ AANMELDEN?

Om te bestellen hoeft u geen account aan te maken. U plaats uw producten in het winkelmandje en gaat naar het bestelproces. Denkt u vaker terug te komen, dan is het wel handig om een account aan te maken. Uw account aanmaken kan gemakkelijk tijdens het bestellen.

WANNEER VERZENDEN JULLIE DE BESTELLING?

Bestellingen voor 17.00u gaan nog diezelfde dag weg. Al onze pakketten worden verzonden via PostNL. Indien u onverhoopt niet thuis bent op het moment dat de koerier langskomt, zal hij proberen het pakket bij de buren af te leveren. U ontvangt hiervoor een kennisgeving in de brievenbus. Mochten wij na uw bestelling zien dat u product niet op voorraad is, of dat de verzending om een andere reden vertraagd is, zullen wij altijd proberen om zo snel mogelijk via e-mail contact met u op te nemen. En in dit geval een nieuwe leverdatum aan u doorgeven.

ZIJN DE PRIJZEN VAN DE PRODUCTEN INCLUSIEF BTW?

Alle prijzen van de producten die u op onze website vindt zijn inclusief BTW. Dit geldt tevens voor de verzendkosten.

KAN IK EEN ARTIKEL TERUGSTUREN OF RUILEN?

Ruilen of retourneren kan altijd. Zie uitleg onder ruilen & retourneren hoe U dat het beste kunt doen. Ook zouden we graag de reden vernemen waarom het product geretourneerd wordt. Dit is uiteraard geen verplichting. Vervolgens helpen wij jou verder. Let op: het artikel moet wel in originele staat verkeren en dus geen verbruikssporen bevatten.

HOE KAN IK EEN KLACHT OVER MIJN PRODUCT OF BESTELLING INDIENEN?

Indien u een klacht heeft over uw product(en) of uw bestelling kunt u ons het beste een email sturen naar info@stripes.nl. Wij proberen u klacht zo snel mogelijk te behandelen, maar in ieder geval geven wij u een antwoord binnen 2 werkdagen.

× Lukt het? Laat me weten als je hulp nodig hebt!